Monday 14 March 2011

stress...

assalammualaikum dunia...
hidup dalam keadaan stress buat sy jadi penat..letih..huhu..
due date eseimen makin dekat...
grrr~sy bukanlah seorang yang suka untuk bjuang pada saat akhir untuk siapkan eseimen ni..
tapi kesibukan..entahla..siapa mahu dipersalahkan juga sy tak tahu..
sedih..macam mo pulang sekarang ke rumah...
mo tidur..
ngak mau diganggu walau sesaat...
rindu saat-saat menghabiskan masa diluar bersama teman...
ngee~
apa perlu saya buat untuk gembirakan hati ini??
sesungguhnya saya perlukan seseorang untuk luahkan perasaan ni..
cuma pada blog..urghhh..
kalau bisa blog ini boleh bicara....
uhuuu....
benar..saya perlukan teman bicara sekarang..
tapi siapa..saya juga tidak tahu...
serabut..saya tidak tahu mana indahnya kehidupan sebagai seorang mahasiswa..
dengan eseimen yang tidak pernah berhenti untuk disiapkan..
tapi saya tak pernah menyesal..
malah amat bersyukur apabila bergelar seorang mahasiswi..
cuma saya berharap semoga teman itu akan muncul...

saya akan terus menunggu..

No comments:

Post a Comment