Sunday 27 March 2011

st john nite dinner 2011

assalamualaikum dunia..
have a great weekend ya~
semalam ktorang wat dinner st. John..
best sangat2..
tapi xbrapa nak btuah coz xmenang apa pun..
uhuu...juz have fun je la kat dinner tu...=)
nway nak tgk gambar x??
hee..ala2 arabian nite gtu..temanya black n white..
bsama2 my st john family kat usm nih...
farah..aku..ayu..fika..ein..rehan.. n huda..sayang korang~
with my beloved AT..LIM BEE LING..
she tought me a lot bout 1st aid..from zero till infinity..
sayang kamu jgak ya bling..
aini..aku..n yana..sweet lorh~
yang ni erm..ktorang pnye BIG BISS dalam st. john..ensem x??tehee~
yang tze~comel kan dy?sarawakian jgak ni..EX-SUK st john..
bersama bekas2 ADO..kak ayunie..kak afiqah n kak syafiqah..
yang llaki ni nyebok je an??adoiii~
aku dan rehan..
orang cakap ktorang muke cam kembar..
seiras ek??mungkin part mate tu kot?
hahahahaha..
n last but not least..
dalam banayk2 gamba yang aku amek..
ada satu gamba yang paling aku ske sangat..
ee..segan gak nak gtau ni...
tadaaa~
ni la gamba nya..
my my friend tam..
comel an dy?
tapi gamba sekadar gamba..
uhuu...
dahla..enough 4 now..
till we meet again ya,,
nite DUNIA..
gonna miss u...
wassalam....

No comments:

Post a Comment