Sunday 17 April 2011

exam week sindrom..E.W.S

ASSALAMMUALAIKUM DUNIA...
sudah terang lagikan bersuluh...skang ni tgh exam week...
sebenarnya esok da start pun 1st paper tok sem ni...
sosiolinguistik dan diikuti PGA 103 esoknya..
preparation??hurmmm..about 75%...ckit je an???
sbnarny aku ni da xsabar nak balik umah....
uhuuhuhuuuu..
nape la exam kali ni lme sgt haaa???
hampir sbulan...
sries aku da xtahannn.....
uwaaaa....
ini la aku..nampak luaran sgt kuat..
tapi sebenarny sangat lemah...aku sgt2 rindukan fmly aku kat kpg tu..
salu gak aku nangis sowang2 kat bilik ni..
nak gtaw org, aku segan lak...
huhuhu...
ni la dugaan perantau cam aku ni...
balik pun lima enam bulan ja skali..
tapi cuti kali ni pjg..
hahahahahah...
sonok...
dok lama2 kat umah...
ley kja an??dahla...
wish me luck 4 exam sok k....
=)
wsalam...

No comments:

Post a Comment