Wednesday 20 April 2011

mengapa mesti ada dia??

assalammualaikum dunia...
xd mood nak study so saje nak bukak blog jap...
blog ni da macam diary lak..
tempat meluah perasaan aku nih...hahaha
klu ada yang baca, adala..klu xd pon ngak pa2 sih....=)

nway..aku nak cte something nih...
haaa....ce citeee..ce citee....
camni...
ada sorang mamat ni taw..
aku heran lak..
apa2 yang aku ske je..apa2 yang aku rasa ke..or yang aku minat tu mesti ada kaitan ngan dy..
pelik kan??ke korang xfaham ni??
bia aku jelaskan lagi...
contohnya...
aku ni ske gler ahh kat no 8..nak kata fanatik pun ada...
dan kebetulan dy punya minat yang sama..yela..dy lahir dalam tarikh tu...
mgkin sebab tu kot...
biarla kan..huhu..
satu lagi..aku ni peminat cte adamaya...dulu kan waktu cte ni men kat TV, pakwe aku slalu jeles ngn aku..hahaha..dy cakap aku minat cte ni sebab laki tu ensem..haaa...memang arr dy hensem..korang kenal kan SYED HUSSEN??org panggil sein ruffedge je...

tapi aku bukan tgk sbb mamat tu..tapi sebab aku ske cte tu tambah2 plak hero heroin dy memang padan...
n kebetulan satu hari tu..mamat tu tnye aku sal hero cte ni..dy cte kat aku org cakap muke dy ad iras2 ngan hero tu..
haaaa???mau tekejut aku..
tapi aku ngaku arr..memang ada iras2 pon...tengok..satu lagi kebetulan...
n yang ketiga......
aku ni peminat SHAHRUKHAN..baru tadi aku layan video2 dy kat vuutv...
then..skali aku tengok FB..mamat tu post kat FB yang SHAHRUKHAN tu cool...
kebetulan lagi????
ntahla....
hahaha..dy pun minat gak kat SRK aku tu rupenye....
macam nak gelak..tapi SRK mmg cool...sbb tu aku ske..
yang paling aku ske kening dy....waaa...machooo sangat2..

haaa..ni dy...cool kan??mata tu menggoda taw..=)
yang ni satu lagi pose hensem....ngee~

waaa...sukeeee..=)
suke x korang??hahaha..xpe2..aku faham..ada gak yang xske dy ni..
yela masing2 ngan cte rasa sendiri kan...
aku dulu xminat sangat..tapi ble slalu tgk dy blakon kat TV jadi TERpikat la plak..
TER ok..means aku xsengaja..
kahkahkah...
tu je yang aku nak cte senanya...
pasal mamat tu..
nama dy??
xyah ar aku mentioned..
hope dy xbaca blog ni sudah..
ti dy ingat aku ni prasan lak...
aku bukan prasan taw....cuma rasa plek ja....
ok awak?????????jangan salah faham...
sampai cni dlu...
bye2..sayonatra...
wassalam....=)


No comments:

Post a Comment