Wednesday 20 April 2011

F in my life....

assalamualaikum dunia...
kaifa halukum???ana bi khair...ALHAMDULILLAH.=)
moga semua sihat2 okeyh...
tengok tajuk blog kali ni...
"F IN MY LIFE"
F stand for??
FAZIRAH...FAZ...hahaha..aku la tu..
tapi kali ni bukan pasal aku..tapi pasal F..
sape??mR. F...dalam hidup aku...
ade 2..sorang yang ni...
FAHRIN AHMAD....hahaha....
aku minat kat dy ni??nape..
salah satu sebab aku BERKENAN kat cara dy blakon kat TV tu haa...
satu lagi aku ske klu tgk dy senyum....
manis....kate OMPUTEH...sweet gtu....
kihkihkih...
tgk dy senyum pun leh buat aku melt taw tak..
tapi buat masa skang..aku masih lagi xberkesempatan nak jumpe mamat ni..
hopefully one day ti ada la kesempatan nak jumpe FACE TO FACE...
ble??xtaw...ada tu ada la kan..klu da mmg xdtakdirkan tuk jmpe..nak wat lagu mana??
sabo je la den ni ha..tgk dari jauh...'
nah aku letak gambar2 dy..yang aku amek dari FB dy..mintak mahap yer FA..xmtak kebenaran..jangan marah taw..=)

mamat ni ske sukan gak taw..men rugby..tgk badan..ketul2...hahaha...

ni salah satu gambar dy yang paling aku ske..walaupun sebenarnya sume gamba dy pun aku ske...sweet kan dy ni???
yang ni ad rupe ustaz ckit...hee..ske tgk FA camni...hee...

ni la serba sedikit gambar FA yang aku masukkan dalam blog aku..
sebab minat punye pasal..
kalau suatu hari ti FA bce blog ni..jangan marah taw org amek gambar dr FB abg...sorry ek???
and ada sorang lagi..mR F jugak..
FAIZAL TAHIR....
hee..yang sore sedap tu...aku memang fanatik gler ngan sore dy...sedap taw...
mesti korang knl kan..aku taw dy ni banyak peminat..macam MR F aku yang pertama tadi la...
yang ni masa FT potong rambut aritu..
nampak cute lak dy dalam stail camni...=)

 FT ni memang hensem..xkre arr dalam rupe camne skalipun..tapi yang penting bukan RUPA tapi vocal dy yang memang mantap tu....
paling aku ske lagu SAMPAI SYURGA..
tapi sume lagu dy pun aku suke....ap2 lagu klu dy ni yang nyanyi dari xsedap trus jadi sedap..=)
itula penangan FT ni haaa....

dy ni minat SUPERMAN..
tgk kat gitar tu..siap ada logo lagi.....

yang ni nampak cool...=)

yang ni waktu performance anugerah juara lagu...
menang lagu ni..terbaik kategori balada..

yang ni??btah la..aku ni men amek ja..jangan marah taw FT...hee

nampak cute berbaju melayu merah..
FT ni xmacam orang da kawen.....
tapi as ur SEMESTA......
sy tetap sokong FT...bahgia slalu bersama orang2 tersayang...
ini la cte pasal 2 F dalam hidup aku....hahahaha
FAHRIN AHMAD a.k.a FA......FAIZAL TAHIR a.k.a FT...
persamaan..urm...due2 hensem...
yang lain??ntahla...
korang la pk sendiri..sampai cni je la..daa..
wsalam...


1 comment: