Monday 25 April 2011

mata oh mata...

assalammualaikum dunia...

ni dah dekat nak subuh...
mata aku ngantuk tapi ble baring je trus rasa segar..
aduhhh..nampaknya masalah lama da menjelma kembali..
masalah susah nak tdo malam...
skang ni lepas subuh baru lena....
nampaknya nikmat tidur aku dah di ambil balik.....
huhuhu..
tu la...dulu..xhargai..ni la hilang...
uwaaa.....
semoga penyakit ni jadi kifarah atas dosa2 aku...
huhuhu..
manusia tiada yang sempurna...berilmu tapi nampak kosong...
sebab ilmu tak diamalkan dengan semourna...
aku??bukan juga yang terbaik untuk menasihati kalian...
aku tak sempurna dari segala sudut....
masih banyak kekurangan yang perlu aku baiki..
mudah2an..kita tergolong dalam kalangan orang yang mendapat petunjuk....aminnn..
=)
wassalam~

No comments:

Post a Comment