Tuesday 15 March 2011

suprise...

assalammualikum dunia...
hari ni aku berjaya siapkan satu eseimen..dan selesaikan satu pembntangan..
alhamdullillah....lega sangat..
so, skrang bley focus ngan 2 eseimen selanjutnya...
one by one keyh...
esok ada lagi satu pembentangan..
so..malam ni kene wat sdikit preparation...
urrmm...know what??
malam ni ada interview untuk jd exco st. john...
memang aku berminat..
tapi entahla..rasa berat hati nak pergi...

sebab aku ada planning lain untuk sem 3 nanti...
insyaALLAH..klu takde halangan..harap semuanya berjalan lancar...
i need someone to talk to about dis...
tapi sape??ntahla..skrang ni keputusan aku lebih kepada aku tak join exco...
bukan sebab apa..cuma aku takut aku xbley nak bagi komitmen nanti...
betul ke keputusan ni??arrghh..pusing klu mikirin..
huhuhu...how i miss my SUPERMAN dis time...

tapi...semua dah berlalu..
yang pergi takkan kembali..
curios to know who is him??
next time i will story bout him..
got to go~
may ALLAH always be with us...
amiiin~daaa dunia...
lots of love yaa...

No comments:

Post a Comment